Monday 24 August 2009

Na poczatek przeprosze Karole. Karola, Kochanie, bardzo mi przykro, ze tak Cie potraktowalem. Wyjatkowo dziecinne to z mojej strony i troche sie wstydze mojego zachowania (zakrywa raczkami oczy i udaje, ze go nie widac). W zadnym wypadku nie powinienem tak sie zachowac i bardzo przepraszam. Juz sobie wytlumaczylismy wszystko, wiec nie bede zaglebial sie w szczegoly, ale chce, by bylo to oficjalne :*

A wszystko dlatego, ze....

Ale jeszcze musze przeprosic czytelnie. Przepraszam, ze moj blog znika i nawet go blokuje i nie pisze i wogole olewam sprawe. Wiem, ze sa osoby, ktore regularnie tu zagladaja i jest to dla mnie komplement, gdy ktos chce mnie czytac. Prosze o cierpliwosc, gdy taka sytuacja sie zdarza :*

A wszystko dlatego, ze....

A wszystko dlatego, ze ja nie mam schizofrenii. Nie mam i juz. Po przebadaniu przez okolo 15 osob stwierdzono, ze jestem bipolar. Moj nastroj jest jak wahadlo zegara. 

What goes up must go down.

Niestety nie umiem wyposrodkowac i jestem na ciaglym rollercosterze uczuc. Czasami jedzie on szybko, czasem wolniej, ale nigdy z niego nie wysiadam. Wbrew pozorom ciesze sie z tej wiadomosci....nie zyje juz z wyrokiem, tylko troche obawiam sie, ze tak naprawde do mnie dopasowac mozna wlasiciwie kazde zaburzenie ;)))

2 comments:

  1. jesli Ty oficjalnie to i ja oficjalnie... rowniez przepraszam , ze Cie skrzywdzilam, co nie bylo moim zamiarem. Pamietaj, ze jestes w moim serduchu i zawsze bede przy Tobie

    Do czytelni: wyjasnilismy sobie z Michalem wszystko. Przez ostatnie pare dni jestesmy non stop w kontakcie i zaczynamy od nowa, a raczej pomijamy fakt nieporozumienia i obustronnej glupoty i ciagniemy dalej nasza niezastapiona przyjazn :)

    ReplyDelete